وبلاگ شخصی ستاره شهر

ارائه بازی،برنامه،مطلب مهم و کاربردی برای بازدیدکنندگان و دنبال کنندگان وبلاگ

ارائه بازی،برنامه،مطلب مهم و کاربردی برای بازدیدکنندگان و دنبال کنندگان وبلاگ

۹ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

به نام خدا

پخش زنده تمامی شبکه های ملی و استانی با قابلیت دانلود برنامه های تلوزیونی با کیفیت عالی

این برنامه دارای لیست پخش برنامه های شبکه های تلوزیونی گفته شده میباشد و میتوان برنامه های پخش شده طی سالهای گذشته را نیز تماشا وحتی دانلود کرد.

تلوبیون

 

 

 

دریافت
حجم: 8.61 مگابایت

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۸ ، ۱۴:۴۰
Admin

به نام خدا

RAR یک قالب پرونده‌های رایانه‌ای فشرده سازی است؛ که اصلیت آن در داس بود که بعد از مدتی در سیستم عامل‌های دیگر نیز به وجود آمد. این فرمت متن باز نیست اما نرم‌افزارهای دیگر برای بازکردن این فرمت افزونه‌های لازم را دارا می‌باشند.

رار

 

 

 

نسخه اندروید
حجم: 5.95 مگابایت

 

(۳۲)نسخه ویندوز
حجم: 3.12 مگابایت

 

(۶۴)نسخه ویندوز
حجم: 3.29 مگابایت

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۸ ، ۱۱:۴۰
Admin

به نام خدا

برنامه سال تقویم خورشیدی است که تاریخ هر روز و رویداد ها و مناسبت های

ملی و مذهبی را به شما نمایش میدهد ، علاوه بر این ها تقویم های قمری و میلادی را نیز دارا می باشد.از دیگر امکانات این برنامه میتوان به نمایش تاریخ در صفحه اعلانات گوشی و در بالای صفحه ، ثبت رویداد و یا یادداشت در تاریخ مورد نظر نیز اشاره کرد ، حجم آن نیز فوق العاده پایین است.پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید.

 

سال

دریافت
حجم: 3.04 مگابایت

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۸ ، ۰۸:۱۹
Admin

به نام خدا

جعبه ابزار یه برنامه کاربردی و با خدمات جامع است که تقریبا همه ی ابزار کاربردی و مهم را در خود جای داده و دارای انواع ابزارات مهندسی ، مبدل ، و اندازه گیری و... است.

شما با نصب این برنامه دیگر نیازی به نصب چند برنامه ابزاری و کاربردی ندارید ، چون برنامه جعبه ابزار تقریبا همه ی آنها را یکجا برای شما فراهم کرده است.

 

جعبه ابزار

دریافت
حجم: 7.07 مگابایت

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۴ فروردين ۹۸ ، ۰۹:۲۲
Admin

به نام خدا

واتس‌اَپ (به انگلیسی: WhatsApp) یک برنامه پیام‌رسانی فوری برای تلفن‌های هوشمند است. این برنامه توسط شرکت سهامی واتس‌اَپ ساخته شده‌است. مؤسس شرکت و سازنده این برنامه یان کوم است. پیام‌رسان WhatsApp سامانه‌ای نرم‌افزاری برای گوشی‌های هوشمند اندروید، آیفون، نوکیا، و بلک‌بری و سیمبیان است. این پیام‌رسان از ارتباط دیتا یا WLAN (وای-فای) برای فرستادن پیام استفاده می‌کند. افزون بر توانایی فرستادن متن ساده می‌توان فایلهای کامپیوتری مانند پی‌دی‌اف، نگاره، آوا و ویدئو را با واتس‌اَپ فرستاد.

واتساپ

نسخه اندروید
حجم: 23.1 مگابایت

 

هاست ما فایل های بالای 50مگابایت رو پشتیبانی ، نمیکنه  نسخه ویندوز چون بالای 50 مگ بود (بیش از 100مگابایت)نتونستم بزارم.

از طرف خودم از کاربران ویندوز عذرخواهی میکنم.

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۴ فروردين ۹۸ ، ۰۹:۰۰
Admin

به نام خدا

برنامه shareit  قابلیت اشتراک گذاری فیلم ، عکس ، آهنگ ، برنامه و... را برای کاربران فراهم آورده است ، که تنها از طریق وای فای و بدون اتصال اینترنت امکان پذیر است.

این برنامه از دیگر امکانات مثل مدیریت فایل ، معرفی برنامه های کاربردی و... برخوردار است که این برنامه را از دیگر برنامه های مشابه متمایز کرده است.

برنامه شیریت به خاطر محیط کاربری مناسب ، امکانات فراوان ، امنیت و سرعت بالا و دیگر ویژگی ها از محبوبیت زیادی در میان کاربران برخوردار است.

شیریت

 

نسخه اندروید

حجم: 5.56 مگابایت

 

نسخه ویندوز
حجم: 6.15 مگابایت

 

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۳ فروردين ۹۸ ، ۱۰:۳۸
Admin
به نام خدا
این برنامه یک مترجم آنلاین است که متن شما را به هر زبان ورودی ترجمه می کند و بسیاری از زبان های زنده دنیا را پشتیبانی می کند.
این برنامه قابلیت ترجمه متن فارسی به انگلیسی ، آلمانی ، فرانسوی ، عربی ، آذربایجانی... و بالعکس را دارد.
این برنامه با این همه امکانات تنها ۴مگابایت از فضای دستگاه شما را اشغال خواهد کرد.
 
ترجمه متن فارسی آنلاین
 

                                         حجم: 3.74 مگابایت

 
 
۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۳ فروردين ۹۸ ، ۰۹:۰۴
Admin
به نام خدا
آپارات یکی از سرویس‌های اشتراک‌گذاری ویدئو در ایران است.این وبگاه توسط شرکت فناوران ایده پرداز صبا (صباایده) راه‌اندازی شده‌است.و مدیریت آن‌ها بر عهده محمدجواد شکوری‌مقدم است.آپارات در سال ۹۲ از سوی جشنواره وب ایران در بخش چندرسانه‌ای برخط، به انتخاب کارشناسان برگزیده شد و در سال ۹۰ نیز به عنوان بهترین وبگاه فیلم برگزیده شد.آپارات اکنون در رتبه دوم الکسا در ایران بعد از گوگل قرار دارد.
 
 
آپرات
 
 
                                         حجم: 13.2 مگابایت
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۹۸ ، ۱۱:۳۷
Admin
به نام خدا
کافه بازار یک فروشگاه نرم‌افزار اندروید است که در بهمن ماه ۸۹ توسط رضا محمدی قایقجی، حسام میرآرمندهی و تعدادی از دانشجویان دانشگاه شریف طراحی شد.در کافه بازار بیش از ۱۳۰ هزار نرم‌افزار کاربردی اندرویدی ایرانی تولیدشده توسط ۲۱ هزار توسعه‌دهنده، به۳۸ میلیون کاربر ارائه می‌شود.در اسفند سال ۱۳۹۳، این برنامه ۱۷ میلیون نصب فعال داشته و ۱۴ میلیون حساب کاربری فعال داشته‌است. این میزان در اواخر سال ۹۵ به ۳۲ میلیون نصب فعال رسید. درآمد توسعه‌دهندگان از فروش و تبلیغات ۱۲۰ میلیارد ریال در سال ۱۳۹۳ اعلام شد.ارزش این شرکت در سال ۲۰۱۴ میلادی ۲۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.
 
کافه بازار

                                           حجم: 7.35 مگابایت

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۹۸ ، ۱۰:۴۷
Admin